Софтуерна поддръжка компютри, лаптопи, таблети ТМТ Варна


Услугата предоставя възможност да заявите посещение на адрес от екип специалисти на ТМТ ЕООД или отстраняване на проблема в сервиза на фирмата при възникнал проблем с компютър, лаптоп, принтер и др. офис техника и необходимост от преинсталация, настройки, смяна на софтуер и др. Имате възможност да ползвате услугата при тарифи както следва:

 
Посещение на адрес – 15,00 лв.
Поправка на лоши сектори (без гаранция за безпроблемна работа) за хард диск до 500GB – 15,00 лв. над 500GB – 20,00 лв.
Въстановяване на изтрита информация – цена след анализ на диска.
Инстлация на продукти на Микроинвест 25,00 лв./час
Настройка на поща – 10,00 лв.
Чистене на вируси – 10,00 лв./час
Инсталация на Windows ( драйвери ) със софтуер на клиента – 20,00 лв./час
Инсталиране на програма ( със софтуер на клиента ) – 5,00 лв./бр
Инсталиране на Офис Пакет ( със софтуер на клиента ) – 10,00 лв.
Български интерфейс за Windows или други програми – 5,00 лв.
Инсталиране на драйвер – 5,00 лв./бр
Инсталиране на драйвер свален от интернет – 7,00 лв./бр
Настройка на Интернет – 10,00 лв.
Инсталиране / Настройка на принтер – 10,00 лв/бр
Инсталация / Смяна на LAN карта – 10,00 лв.
Настройка на ( WiFi ) рутер 10 лв.
Пакетна цена за инсталация на Windows, офис пакет, драйвери, програми, за филми, музика, антивирусна програма – със софтуер на клиента – 40 лв.
Таксуването е за всеки започнат час (извън абонамент)


Оферта за абонаментно обслужване се изработва идивидуално за всеки клиент след завка на нашия e-mail: office@tmt.bg

Забележка: Ако проблема който е заявен за отстраняване на адрес и изисква повече време от 3 часа за отсраняването му, техниката се транспортира до сервиза на фирмата, като се заплаща цена за посещение и доставка след ремонт общо 15 лв. Ремонт на техника надхвърлящ сумата от 60 лв. (за труд) се доставя до адрес на клиента безплатно.